Melissa and Joey - The wedding

sista avsnittet i superamerikanska "melissa & Joey" var mysapysa. bröllop på ett sjukhus ;) lite smågalet att den här komedin inte lades ned efter en säsong. den är inte precis unik, och skämten halvbra, rätt uppenbara. jag gillar den ändå, kan inte riktigt beskriva varför. och jag är glad över att många i USA (obv..) gör det också. ;) ♥
 
en ny säsong kickar igång (den fjärde) i oktober om jag inte misstar mig helt nu.
 

Postat av: Seriesphere

Åh kommer den tillbaka redan i oktober? Gillar verkligen också den här serien, den är bara allmänt mysig och gullig av sig, plus att jag älskar Melissa Joan Hart och Joey Lawrence!

Svar: Jepp, ett exakt datum har jag inte hört något om än, men nån gång i oktober i alla fall :)
Hennie Skareng

2014-08-31 @ 19:56:10
URL: http://seriesphere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback