Pretty Little Liars 5x12 "Taking This One To The Grave"

*SPOILER ALERT* 
Ja, då tar PLL en liten paus här nu då... Tyckte avsnittet var ganska spännande, men förväntade mig ärligt talat mer. Så lite besviken var jag... Kanske i för sig var för att några kompisar till mig redan spoilat slutet :/
 
Har aldrig riktigt gillat Mona, men tyckte om den versionen av henne som hjälpte tjejerna. Så var ändå lite ledsen över att det var hon som dog! Och det verkade ju som att hon hade bevis på att Ali faktiskt är A..? Om hon nu är det, eller så är det någon evil-twin som i böckerna, om jag förstått det rätt! Känns som att alla säger olika när det kommer till den punkten. Men skulle ärligt talat förklara en hel del om Ali var A! Aja, vi lär väl få svar på det 'snart', NOT! :P 
 
Annars så hände inte så mycket mer. Eller jo, Spencer blev ju arresterad av polisen! Har inte så mycket att kommentera på det, lär väl också klarna upp sig.  Sen hamnade ju Toby i en bilolycka, men det intresserade mig inte what so ever. 
 
Vad tyckte ni om finalen? :)
 
/Hennie

Postat av: En blogg om tv-serier

Hade precis börjar gilla mona igen :/

Svar: Ja samma här :/
Hennie Skareng

2014-08-29 @ 13:50:36
URL: http://efji.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback