Christmas Countdown Day 5: The Twelve Dogs of Christmas

Handling: A girl who uses dogs to teach people about the true meaning of Christmas during the Depression.
 
Tankar: Var ett ganska bra tag sedan jag såg den här filmen, men jag kommer ihåg att jag gillade den, så det får bli dagens filmtips :) 
 
Vad jag minns av denna filmen, så var den väldigt gullig och berörande. Jag gillade den, eller tyckte att den var helt okej i alla fall! Intressant handling och bra skådisar! Kanske inte supermysig, men ändå...bra! ;) Rekommenderar för er som letar efter en lite annorlunda julfilm ;)
 
 
Så finns det ju självklart en tvåa, som är minst lika bra :) Här är trailern till den! 
 
 
/Hennie

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

den har jag inte sett

2014-12-23 @ 15:09:01
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback