Hej♥

Hej allesammans! 

Jag veet att vi än en gång varit alldeles för slarviga med bloggen. Men måste säga att det här har varit den mest stressiga månaden i mitt liv! 
 
Jag går i musikklass, vilket innebär att december=luciatåg. MÅNGA luciatåg. Under en vecka så hade vi rep varenda dag till och med! Och totalt så har vi haft 12 luciatåg. Bl.a. för olika företag (exempelvis Vattenfall och Kungliga Operan) men även två stora konserter som till största delen är för föräldrar och släktingar. 
Nu tror säkert ni att; so what?! Det är ju bara att stå o sjunga litegrann! 
Men så är det inte riktigt. Att stå upp flera timmar i streck och sjunga, gör en extremt trött och utsliten fysiskt. Och detta leder till att bloggen inte prioriteras...
 
Sen så får man ju sjäälvklart inte glömma alla prov/läxor/förhör/inlämningsuppgifter som vi också har haft...
 
Aja, men nu slutar jag skolan om två dagar! Så med det, vill jag säga att jag ska försöka komma ikapp med min Christmas Countdown och bli mer aktiv på bloggen!
 
Kram
/Hennie
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback