Revenge 4x07 "Ambush"

*SPOILER ALERT*

Alltså HERREGUD! Revenge fortsätter att leverera OTROLIGT bra avsnitt!!! 

 

Har så många tankar just nu…

 

1. YEY!! ÄNTLIGEN så vet David att Amanda lever! ÄNTLIGEN fick Emily upp modet att konfrontera honom!! En mycket emotionell scen, men SJÄLVKLART så var Victoria tvungen att förstöra allt… Inte för att det var hennes fel att hon fick en elstöt, men ändå… Känns sååå typiskt!!

 

2. Är jätteglad över att Daniel får allt mer screentime! Bryr mig inte så jättemycket om Margaux eller Louise dock, men känns bra att se en ANINGENS bättre sida av Daniel.

 

           
Som jag sade i min förra recap, så saknar jag den gamla Danny… Jag saknar tiderna då han och Emily var tillsammans… För de har kemi, vilket man märkte speciellt nu när de fick ha en scen tillsammans! Kanske så må Demily vara dött, men finns det en chans för ett Damanda? Läste runt på kommentarerna för nästa avsnitts Promo, och det väckte några tankar i den riktningen… vad tycker ni? 
 
 /Hennie

Postat av: Elsa

Tror jag ska försöka kolla ikapp Revenge, för alla säger att den är så bra nu i säsong 4! Jag tyckte att säsong 1 var jätte bra men nu är jag ungefär i mitten av säsong 2 och tycker inte den kommer nån vart... Känns väldigt segt i alla fall, men kanske borde ge det en andra chans?

Svar: Håller med om att den tappar lite i säsong 2 och 3, men ja du borde se ikapp för den är verkligen otroligt bra just nu!
Hennie Skareng

2014-11-11 @ 22:01:59
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback