Serielista: Oktober (2014)

Har ändå hunnit kolla på en hel del den här månaden. 

Jag såg bl.a. klart säsong 1 av Finding Carter och säsong 2 av Devious Maids. Båda riktigt bra serier som jag ser framemot att få se mer av! :) 

 

Jag har även sett ikapp lite på Witches of East End (säsong 1), New Girl (säsong 2), och så såg jag klart säsong 6 av One Tree Hill. Dock så har jag halkat efter på Outlander

 

Jag har även påbörjat Lost igen, som jag tog en paus med för ungefär ett halvår sedan. Visade sig dock att jag inte alls var på säsong 6, utan säsong 4 :P

 

Har även tagit bort en serie från serieschemat, nämligen Scorpion som jag gav upp med. Dock så började The Flash

 

Sen så har Rebecka börjat kolla på både Cristela, Constantine och The Exes. 

 

Serier vi är up to date med: 

American Horror Story (säsong 4)

Arrow (säsong 2)

Big Bang Theory (säsong 7)

Cristela (säsong 1)

Constantine (säsong 1)

Devious Maids (säsong 2)

Falling Skies (säsong 4)

Finding Carter (säsong 1)

Game of Thrones (säsong 4)

Gotham (säsong 1)

House Of Cards (säsong 2)

How To Get Away With Murder (säsong 1)

Mistresses (säsong 2)

Mike an Molly (säsong 4)

Melissa and Joey (säsong 3) 

Modern Family (säsong 6)

Once Upon a Time (säsong 4)

Orange Is The New Black (säsong 2)

Pretty Little Liars (säsong 5)

Revenge (säsong 3)

Sherlock (säsong 3)

Solsidan (säsong 4)

The 100 (säsong 2)

The Last Ship (säsong 1)

The Big Bang Theory (säsong 8)

The Vampire Diaries (säsong 6)

The Mindy Project (säsong 3)

The Walking Dead (säsong 4)

The Strain (säsong 1)

The Fosters (säsong 2)

The Flash (säsong 1)

Under The Dome (säsong 2) 

 

Serier vi ligger efter i: 

2 Broke Girls (säsong 2)

Anger Management (säsong 2)

Awkward (säsong 3)

Beauty and the Beast (säsong 2)

Defiance (säsong 1)

Elementary (säsong 2)

New Girl (säsong 2 3) 

Outlander (säsong 1)

Ravenswood (säsong 1)

Two and a half men (säsong 11)

The Originals (säsong 1)

Twisted (säsong 1)

The Goldbergs (säsong 1)

The Vampire Diaries (säsong 2, för rebecka)

Witches of East End (säsong 1 2)

 

Marathonprojekt: 

90210 (säsong 1)

24 (säsong 1)

7th Heaven (säsong 7)

According to Jim (säsong 2)

Breaking Bad (säsong 1)

Cougar Town (säsong 2)

Derek (säsong 1)

Dominion (säsong 1)

Full House (säsong 6)

Glee (säsong 1)

Ghost Whisperer (säsong 1)

Life's Too Short (säsong 1)

Lost (säsong 4)

One Tree Hill (säsong 7)

Scandal (säsong 1)

Suits (säsong 2)

The O.C (säsong 2)

The Office (säsong 2)

 

Serier vi sett klart: 

1600 Penn

Buffy The Vampire Slayer

Bunheads

Charmed

Desperate Housewives

Friends

Gilmore Girls

Gossip Girl

Guys With Kids

Heroes

Jane by Design

No Ordinary Family

Revolution

Ringer

Sex and the City

Terra Nova

The Carrie Diaries

The Secret Circle

Veronica Mars

 

Serier vi vill se: 

Prison Break

Switched at Birth

Reign

True Blood

Supernatural

Teen Wolf

666 Park Avenue

30 Rock

Bewitched

Downton Abby

Hart of Dixie

Nashville

Malcolm in the Middle

Parenthood

How I Met Your Mother

Legend Of The Seeker

Suburgatory

Orphan Black

Please Like Me

Skins


Postat av: Maja - böcker, tv/film, musik och vardag

åååh Reign, Supernatural och Legend of the Seeker är ju några av minna favvisar. Att ni inte sett dem än! Dock ska jag kanske inte säga nåt med tanke på hur många ni redan håller på med, men ändå. WATCH THEM

Svar: Jag veeet! SÅ många serier, så lite tid... x'D
Hennie Skareng

2014-11-05 @ 19:07:50
URL: http://wereallstoriesintheend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback