How To Get Away With Murder 01x01 Pilot

Blev verkligen positivt överraskad av How To Get Away With Murder! Spännande, härlig handling och fantastiska skådespelare. 

 

Tänker börja med att prata om skådespelarna. Först och främst så tycker jag att det är superroligt att få se Alfred Enoch i rollen som Wes. Har bara sett honom i Harry Potter som Dean förrut, och tyckte verkligen att han gav mig ett bra intryck redan i första avsnittet. 

Älskade också Viola Davis prestation! Gillar hennes karaktär, professor Keating. Hon verkar väldigt stark och riktigt badass! Dock så var scenen mellan henne och Wes i det där badrummet lite små-wierd :S

 

Vad gäller handlingen, så tror jag att jag lätt kommer fastna för serien. Den verkar spännande, och på nåt sätt nytt. Gillade också alla dessa blickar in i framtiden! De lade in de på ett snitsigt sätt! 

 

Hoppas serien håller samma tempo! Ser framemot att få se nästa avsnitt.

 

/Hennie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback