Stalker 01x01 Pilot

Hade inte höga förväntningar på Stalker, men tyckte verkligen att första avsnittet var bra. 

 

Trodde först att den skulle vara alldeles för läskig för min smak. Men tror det var lagom ändå! Gillade de lite små-creepy scenerna, och hoppas att serien inte blir något läskigare än så. 

 

En annan sak som känns bra, är att serien inte verkar som den typiska kriminalaren, som det redan finns hundratals av. Gillar den lilla twisten, att serien handlar om 'stalking' istället. 

 

Tyckte också att skådisarna var bra! Ärligt talat så var Dylan McDermott den enda anledningen att jag började titta på serien, eftersom att jag ÄLSKADE hans prestation i Hostages! 

 

Kändes dock som att man redan visste vad som skulle hända, eftersom trailern i princip sammanfattade hela avsnittet åt än. 

 

/Hennie


Postat av: Elsa

Tänkte inte se den serien, men nu blir jag lite sugen ändå... Tror jag väntar några avsnitt och ser mer vad andra tycker innan jag ser den :)

Svar: Jaa gör det! :) Trodde inte att den skulle vara särskilt bra, men väntar nog några avsnitt jag med, så får vi se om det blir en keeper elr inte ;)
Hennie Skareng

2014-10-05 @ 15:48:45
URL: http://www.gillafilm.devote.se
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Denna serien hade jag med tänkt spana in men jag vet inte vad som hände, det bara rann ut i sanden.. Men än finns det ju tid =)

Svar: Ja du borde kolla in den! :) Var faktiskt bra :P
Hennie Skareng

2014-10-07 @ 22:54:16
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback