The Vampire Diaries 06x01 I'll Remember

 Jahapp då var säsong sex igång! Ett bra avsnitt tyckte jag! Eller, helt okej i alla fall. 

 

Som jag läste på en annan blogg, så känns det annorlunda och onormalt att alla är utspridda. Men förhoppningsvis så blir det väl en ändring på det! 

 

Stefan verkar väl ganska grå som vanligt! Tydligen har han skaffat sig själv ett jobb och en flickvän, kul för honom! (bryr mig inte riktigt…) 

 

Tylers karaktär tycker jag är tråkig och torr som papper. Likaså Liv och hennes bror. Väldigt platta karaktärer utan någon betydelse för serien!

 

Tycker supersynd om Elena! Var så sorgligt att se hennes små stunder med Damon, och mot slutet när hon bad Alaric att radera hennes minnen om att någonsin ha älskat Damon. 

 

Förstod dock inte riktigt vad det var som hände i slutet…? Jag menar, Bonnie och Damon lääär ju återvända från de döda, men frågan är; vart är de nu, och vad hände med dem på "den andra sidan"?   

 

/Hennie

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback