Mistresses- 2x13 säsongsavslutning

 

Först och främst; YES till Joss och Harry tillsammans!! Bara yes yes YES! Tycker dock synd om Savi och Scott.. Men men.. HARRY OCH JOSS!!! :D

Sen så fick ju Karen besked från läkaren… Vad det kan vara har jag ingen aning om! Sjukdom? Kanske är hon gravid? 

Och att April undanhöll allt om Paul för Lucy kan man väl förstå- men verkar som att det gav henne en del dålig karma, eftersom Lucy fick reda på allt ändå.. :P 

Har inte så mycket mer att säga om det… Gillar Mistresses, och hoppas veeerkligen att ABC förnyar den! 

Om ni inte har kollat in Mistresses än, så rekommenderar jag att ni gör det! Den är super duper :)

 

/Hennie


Postat av: Elsa

Jag såg första avsnittet av Mistresses för några dagar sedan och hittills tycker jag den verkar bra :)

Svar: Det är den verkligen, sådär alldeles lagom med drama och sånt.. :)
Hennie Skareng

2014-09-05 @ 21:30:20
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback