Bara så att ni vet...

...så tar jag och Rebecka en mini-paus med bloggen nu! Vi gör fortfarande inlägg när vi har tid för det, men kanske inte blir två inlägg per dag liksom :P
 
Anledningen är att jag går i nian=mycket plugg som jag måste prioritera, men så fort jag kommer in i allt och börjar planera i förväg och gå och lägga mig i tid osv, så kommer jag återvända till hur vi brukar ha det på bloggen. 
Dessutom håller vi på att renovera och byta design, vilket ni kanske har märkt med tanke på att bakgrunden ser lite knasig ut just nu, vilket jag inte kommer att ha tid att ta tag i förrän det lugnar ner sig med plugget! 
 
Även Rebecka har fullt upp just nu. Hon och pojkvännen har en flytt på gång och ska köpa hund, så inte heller hon har särskilt mycket tid över!
 
MEN, somsagt, vi kommer lägga upp så mycket vi kan, när vi kan. Ungefär som det har varit nu, kommer det vara inom den snaraste framtiden! 
 
Hoppas ni förstar! Kramar
 
/Hennie
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback