Storytel - kärlek till ljudböcker

Åh jag ÄLSKAR böcker. Så varför har jag läst Förjäkla få det senaste året? Well helt ärligt - lathet. Jag tycker det är uppriktigt jobbigt att släpa runt på och hålla i en bok. Särskilt tegelstenarna, och de är ju de BÄSTA haha... 
 
Igår insåg jag något. GUD VAD JAG ÄLSKAR LJUDBÖCKER. avslappnande, som att se en film, jag slipper hålla i något, kan promenera samtidigt, kura upp mig i sängen med Nintendo och gott fika, bara vila i sängen med slutna ögon,  perfekt underhållning på tåg o buss, ja listan kan göras oändligt lång... 
 
Vet inte varför jag inte skaffat storytel tidigare  (inte funnit någon bättre? Vill ha fri tillgång till böcker...), de jag inte finner där köper jag bara eller laddar ned elsewhere. 
☆☆☆ 
 
The selection
 
 
A dance with dragons 
 
 
Second Harry Potter (cooooosy) 
 
 
Fangirl 
 
 
Konsten att vara kvinna 
 
 
Några jag ska njuta av allra först...
Enda negativa med storytel är väl att det engelska utbudet inte är tillräckligt stort på sådana böcker som finns tex på sci-fi butiken. Och Harry Potter finns inte Heller :( 

Postat av: Filippa

Alla böcker som jag har läst det här året har varit e-böcker och det är verkligen jättesmidigt det också. Jag har aldrig lyssnat på ljudböcker så det kanske är något jag borde göra :)

2015-03-10 @ 16:44:53
URL: http://countlessbooks.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback