City of Ashes, The Carrie Diaries och One Tree Hill...

Imorgon sätter jag mig på bussen ner till Öland, för att hälsa på mormor i några dagar innan skolan börjar nästa vecka. Så Rebecka kommer ta över, tills jag kommer hem på fredag. :) 
 
Annars så har jag verkligen inte så mycket att skriva om just nu... Har inte kunnat slita ögonen från City of Ashes, så snart lär jag väl lägga upp en recension på den. Har också försökt kolla klart på säsong 2 av The Carrie Diaries, och säsong 6 av One Tree Hill, så i slutet av veckan kommer sammanfattningar på de.. :) 
 
Lägger kanske upp ett till inlägg lite senare. Annars så får ni har det bra med Becka här på bloggen, tills jag kommer tillbaka :) 
 
/Hennie
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback