Jessica Biel i New Girl

Läste nyss att vi kommer få se Jessica Biel som gäst i ett avsnitt av New Girls fjärde säsong. Tydligen ska hon och Jess vara rivaler, då de är ute efter samma kille...
 
Har knappt sett henne över huvud taget sedan Seventh Heaven. Så det ska bli jättekul att få se Biel i tv-rutan igen! :)
 
 
/Hennie
 

Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Hahaha Jag kan aldrig glömma det Jessica sa för några år sedan. Hon sa att hon var för snygg för Hollywood och därför fick hon inga roller, sedan dess så har jag retat mig på henne för så gudomligt vacker är hon inte, det finns de som är vackrare och de lyckas kamma hem den ena filmen efter den andra.
Det är kanske så att hon inte är bra nog för filmens värld och nu få gå tillbaka till tevens =)

Svar: Jaa, haha!! Kan verkligen inte minnas att jag sett henne någonstans sedan Seventh Heaven... Aja, ska väl bli kul att få se henne igen, trots att det inte är i en så stor roll ;)
Hennie Skareng

2014-08-01 @ 16:55:05
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Hon är med i remaken av Total Recall, en rätt bra film faktiskt. Och efter det så tyckte hon att hon behövde få en fetare lön, för nu va hon stor.. Det ledde till ännu mindre filmprojekt för hennes del. Snacka om storhetsvansinne =)

Svar: Hahaa, lite väl självgod för sitt eget bästa kanske ;)
Hennie Skareng

2014-08-01 @ 22:01:01
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback