Serielista: Augusti 2014

Ja, då var det höst helt plötsligt! Tiden går verkligen fort... 
Skulle säga att denna månaden varit rätt "lugn" ändå. Vi har fått en del gjort, men inget mer än vanligt! Speciellt inte nu när skolan börjat. 
 
Jag har börjat kolla på den nya serien Outlander, mycket bra.. :) Gillar den verkligen! 
Jag har också äntligen tagit tag i Witches Of East End och Orange Is The New Black. Båda är so far so good! Rebecka ligger ju lite före mig i Witches Of East End, och det verkar som att den hittills har hållt i sig. Så ser framemot att se ikapp, och fortsätta följa den!  
Vi har båda kollat vidare på One Tree Hill. Jag är på säsong 7, och Rebecka är strax bakom mig.. 
Rebecka har börjat kolla på Suits, som hon skrev ett inlägg om för ett tag sen. Hon verkar verkligen gilla den, så jag måste själv se till att börja kolla på den så fort jag kan. 
Sen så har jag kollat in fyra serier som jag tror att jag skulle gilla. Orphan Black har en vän till mig rekommenderat. Har dessutom hört mycket om den på andra bloggar, så ska se till att kolla in den så fort jag betat av de projekt jag har just nu... :P 
Detsamma gäller Legend of the Seeker, Please Like Me, Suburgatory och Skins :)
Såg även klart säsong 2 av The Carrie Diaries, så då är jag klar med den serien :3
/Hennie
 

Serier vi är up to date med: 

American Horror Story (säsong 4)

Arrow (säsong 2)

Big Bang Theory (säsong 7)

Falling Skies (säsong 4)

Game of Thrones (säsong 4)

House Of Cards (säsong 2)

Mistresses (säsong 2)

Mike and Molly (säsong 4)

Melissa and Joey (säsong 3) 

Modern Family (säsong 6)

Once Upon a Time (säsong 4)

Outlander (säsong 1)

Pretty Little Liars (säsong 5)

Revenge (säsong 3)

Sherlock (säsong 3)

Solsidan (säsong 4)

The 100 (säsong 2)

The Last Ship (säsong 1)

The Vampire Diaries (säsong 6)

The Walking Dead (säsong 4)

The Strain (säsong 1)

The Fosters (säsong 2)

Under The Dome (säsong 2) 

 

Serier vi ligger efter i: 

2 Broke Girls (säsong 2)

Anger Management (säsong 2)

Awkward (säsong 3)

Beauty and the Beast (säsong 2)

Defiance (säsong 1)

Devious Maids (säsong 2)

Elementary (säsong 2)

New Girl (säsong 2)

Ravenswood (säsong 1)

Two and a half men (säsong 11)

The Originals (säsong 1)

Twisted (säsong 1)

The Vampire Diaries (säsong 2)

Witches of East End (säsong 1)

  

Marathonprojekt: 

90210 (säsong 1)

24 (säsong 1)

7th Heaven (säsong 7)

According to Jim (säsong 2)

Breaking Bad (säsong 1)

Cougar Town (säsong 2)

Derek (säsong 1)

Dominion (säsong 1)

Full House (säsong 6)

Glee (säsong 1)

Ghost Whisperer (säsong 1)

Life's Too Short (säsong 1)

Lost (säsong 6)

One Tree Hill (säsong 7)

Orange Is The New Black (säsong 1)

Scandal (säsong 1)

Suits (säsong 2)

The O.C (säsong 2)

The Office (säsong 2)

 

Serier vi sett klart: 

1600 Penn

Buffy The Vampire Slayer

Bunheads

Charmed

Desperate Housewives

Friends

Gilmore Girls

Gossip Girl

Guys With Kids

Heroes

Jane by Design

No Ordinary Family

Revolution

Ringer

Sex and the City

Terra Nova

The Carrie Diaries

The Secret Circle

Veronica Mars

 

Serier vi vill se: 

Prison Break

Switched at Birth

Reign

True Blood

Supernatural

Teen Wolf

666 Park Avenue

30 Rock

Bewitched

Downton Abby

Hart of Dixie

Nashville

Malcolm in the Middle

Parenthood

How I Met Your Mother

Legend Of The Seeker

Suburgatory

Orphan Black

Please Like Me

Skins

 

Postat av: Åse

Skins och Please Like me rekommenderar jag verkligen! Skins är en utav mina all-time favorites och Please like me är helt underbart! :D

Svar: Åååh tror verkligen att de båda kommer leva upp till mina förväntningar :3
Hennie Skareng

2014-09-02 @ 15:02:10
URL: http://cupcaketv.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

skins, how i met your mother & Parenthood är MÅSTEN!!!

Svar: I know, har sett avsnitt lite här o där av alla de serierna och alla verkar så bra..!! :3
Hennie Skareng

2014-09-03 @ 12:53:51
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback