Catching fire

Första Hunger games-rullen kändes "mjäh" efteråt. Inget ordentligt Slut och storyn kändes alltigenom hopplös; på tok för mörk och sorglig. 


Men! Nu är jag PEPP på att få se den nya på bio. Andra filmen i trilogin gav mig HOPP. Och handlingen var tusen gånger bättre - tänk då på att jag inte läst böckerna och hittills varit en ganska stark hater till hunger games.


den var spännande, gripande och jag känner nu att; fan, ja kanske finns det ändå hopp om att även denna fiktiva totalknäppa destruktiva farliga värld ska få sig ett lyckligt.


8/10 


~ Rebecka 

Postat av: Klara

Vad kul att du gillade den! Har du läst böckerna? :)

Svar: Rebecka har inte gjort det, dock läste jag precis ut Mockingjay :)
Hennie Skareng

2014-11-29 @ 16:07:29
URL: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback