First Impression: Reign

Handling: Mary, Queen of Scots, faces political and sexual intrigue in the treacherous world of the French court.
imDb betyg: 7,7/10
 
WOW! Det är allt jag har att säga. I princip. WOW. 
 
Reign är så mycket bättre än vad jag förväntade mig! Som en mildare version av Game of Thrones med tonåringar.
Den är verkligen jättebra hittills! Älskar skådisarna, för att inte tala om karaktärerna. Där är mina favoriter Francis, Mary, kung Henry (inte för hans goda hjärta, utan för bra skådespel haha), och drottning Catherine. 
Är just nu på avsnitt 9 på säsong 1, och måste dock säga att jag inte riktigt gillar den riktning serien tar vad gäller giftemål och dylikt... *hosthost* Mary och Bash... Jag shippar Mary och Francis ;D
 
Definitivt en serie jag rekommenderar! Har blivit en perfekt sommarmarathon serie för mig :) Hoppas den håller upp måttet...
 
/Hennie
 
 

Postat av: Elsa

Åh första säsongen som var så bra... Jag är också en Mary/Francis shipper! Duh.

2015-07-26 @ 11:23:20
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback