Man Hunk Monday

 
 
Milo Ventimiglia tar priset den här veckan... ;)
 
På senaste tiden har man kunnat se honom i The Whispers i rollen som Sean, och i en mindre roll i Gotham. 
 
Han har på tidigare år medverkat i bland annat Gilmore Girls, i rollen som Jess Mariano (som alla GG fans säkert minns...). Hans karaktär var främst med under säsong 2 och 3, om jag inte minns helt fel. :)
 
Han spelade även en av huvudkaraktärerna i sci-fi serien Heroes (2006-2010), Peter Petrelli. Några av hans motspelare där var Hayden Panettiere, Jack Coleman, Masi Oka och Zachary Quinto.  
 
 
 
 
På senaste tiden har han somsagt dykt upp alltmer på tv-rutan. Först i Gotham, den nya Batman-spinoff serien, som flera av er säkert har hört talas om/följer. Där spelade han seriemördaren "The Ogre", eller Jason Lennon. Hans karaktär var med i flera avsnitt. 
 
Nu spelar han en av huvudkaraktärerna i The Whispers, ny sci-fi serie med bl.a. Barry Sloane (Revenge) och Lily Rabe, nämligen Sean Bennigan
En MYCKET bra serie, som jag i allmänhet rekommenderar!! 
 
/Hennie

 
 
 
 
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, milo<3

Svar: Finns inga ord... <3
Hennie Skareng

2015-07-30 @ 21:44:45
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag fastnade verkligen för The Whispers, men jag är så enveten att jag försöker allt vad jag orkar att inte frestas för mycket så att jag ska klara av att vänta tills säsongen är slut så att jag kan se allt i ett svep. Men nu orkar jag snart inte hålla ut längre... Inte med det ansiktet på skärmen ;)

Svar: Du kommer inte att bli besviken i alla fall, den är asbra hittills enligt mig :D
Hennie Skareng

2015-08-04 @ 21:05:35
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback