Serierecension: Scandal (säsong 3)

Okej förlåt mig, men de dödade typ ALLA bra människor den här säsongen! Varenda jäkla en. Och jag älskar när serier makes bold moves. Keeps things interesting. Men känns onödigt. Harrisson var onödig i alla fall :( 

Aja.. En väldigt gripande serie! Man kan verkligen inte sluta titta! Trots att jag tog en liten paus nånstans i mitten av säsongen för att allt blev extremt sorgligt väldigt snabbt. Tyckte så synd om Cyrus! Men verkade ändå som att han repade sig relativt snabbt..
        
 
Ska nog hålla denna recension ganska kort, för jag minns ärligt talat inte särskilt mycket av säsongen innan avsnitt 13, men känner att jag behöver ta upp en sista sak. 
Fitz och Olivia. 
Kan de inte bara få bli tillsammans och vara lyckliga någon gång? Förstår att det krånglar till sig under seriens gång och så, det gör bra tv. Men hoppas att de i alla fall blir ett lyckligt slut och att de får vara tillsammans när serien väl är slut :) ♥ (Yeess I'm a fan of fairytales) 
 
Kort och gott, så var jag aningens missnöjd med säsong tre. Börjar bli riktigt trött på waste of space karaktärer som Jake. Bara ta bort honom. Snälla. Nu tack. 
Mitt betyg drogs ner till 7/10 för säsong 3 av scandal. Ser framemot nästa! :)
/Hennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback