Veckans tv: Humans, The Whispers m.fl.

*Inga större spoilers*
 
Humans s01e01-02
Två mycket starka första avsnitt! En fascinerande story, bra skådisar, intressanta karaktärer och så vidare. Ser framemot att se hur de kommer spinna vidare på hela "artificiell intelligens" grejen.
 
The Whispers s01e04
Åååh vilket bra avsnitt!! Älskar den här serien, rekommenderar STARKT.
Favoriten är ju självklart Milo Ventimiglia som spelar Sean. Älskar honom som skådis!!! Ända sedan han spelade Jess i Gilmore Girls. Och det är ju inte helt fel att han dessutom är skitsnygg! 😏
Älskar somsagt den creepy atmosfären i serien! Gillar att barnen spelar en så stor roll.
 
The Last Ship s02e01-02
Alltså den här serien blir bara bättre och bättre! Väldigt bra två första avsnitt! Mycket synd att Quincy dog, gillade honom...
Det här är verkligen en serie som jag önskar att flera kollade på. Det är en sån där jag aldrig blir distraherad av min mobil, vilket alltid är ett gott tecken, haha! Rekommenderar den verkligen!
 

Postat av: Elsa

Har länge funderat på att börja kolla på The Last Ship, men har aldrig blivit av... Men blev lite sugen nu igen :) Verkar som en serie jag skulle gilla!

Svar: Ja! Du borde verkligen kolla in den! Riktigt bra :)
Hennie Skareng

2015-06-28 @ 13:47:03
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback