Shadowhunters Sneak Peek-mina tankar

Har så otroligt blandade känslor till detta... Å ena sidan, YES! Jag är bara sååå excited över att The Mortal Instruments böckerna fått en andra chans! Å andra sidan... 
Vad
I
Helvete
Händer?
 
För det första... Den där scenen var otroligt dåligt konstruerad. Larviga, plastiga repliker, speciellt i början när Clary pratar med Jace. Det är inte så det ska vara... För det andra. Skådisarna. Förlåt, men fy vilken svag prestation! Främst i alla fall från Clary. Jag har inget emot Simon, Izzy, Alec (som för övrigt är drop dead georgeus, bara jag?) och Magnus. Men Clary... Clary, Clary, Clary. I detta klipp framstår hon som en snobbig liten snorunge. Och hennes reaktion till det som händer i klippet känns FRUKTANSVÄRT orealistisk. I jämförelse, så var Lily Collins betydligt mycket bättre!!! 
Sen så har vi då Jace. Har väldigt svårt för nya Jace. Kan bero på att jag verkligen har vant mig vid (och var störtkär i) Jamie Campbell Bower. Men Jace ska vara charmig, högmodig och sassy. Den Jace vi såg i det här klippet var sur, butter och oförskämd renutsagt. Inte alls som han ska vara... Besviken... 
 
Nu var dock allt inte dåligt självfallet. Vi har ju fortfarande guldklimparna Magnus, Alec, Izzy och Simon. Tror att de kommer göra ett riktigt bra jobb i sina karaktärer. 
Är väldigt positivt överraskad vad gäller effekterna också! Såg faktiskt riktigt bra ut so far :) 
 
Aja.... Är i vilket fall riktigt taggad på att se denna värld komma till liv ännu en gång i tvrutan. 
Vad tyckte ni?

Postat av: Klara

Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag vill så gärna att det ska bli bra och när jag ser det här blir jag mest besviken. Det känns helt enkelt inte äkta. Jag hoppas verkligen att jag kommer att gilla serien! :)

Svar: Känner exakt samma här! Är väldigt kluven just nu... Men förhoppningsvis så blir det bra! :))
Hennie Skareng

2015-11-26 @ 22:54:43
URL: http://inutienbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback