Man Crush Monday: Sebastian Monroe ♥

Förutom att vara otroligt snygg i sin uniform (♥), så är det bara något med Sebastian Monroe (från Revolution, aka David Lyons) som jag bara älskar! Hans karaktär är så...dynamisk! Där kan man, för övrigt, verkligen se karaktärsutveckling... 
 
Skådespelaren, David Lyons, spelade då Sebastian Monroe i serien Revolution. En av mina favoritserier skulle jag nog säga! Det är något med den som jag bara älskar och kan se om hur många gånger som helst! :) 
Saknar den otroligt mycket från tvskärmen, och rekommenderar den verkligen!
 
HandlingFifteen years after a permanent global blackout, a group of revolutionaries seeks to drive out an occupying force posing as the United States Government.
 
För er som inte gillar honom... Mår ni verkligen bra?
 
/Hennie
 

Postat av: Karin

Vem hade inte en crush på honom när serien gick? Haha. Underbar!

Svar: Känner detsamma! ;)
Hennie Skareng

2015-09-14 @ 11:22:35
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: Elsa

Såg bara aningens mer än första halvan av första säsongen, så har inte följt Monroes karaktärutveckling särskilt mycket... Men har hört att han blir bättre ju längre fram i serien man kommer :)

Svar: Jo, han har verkligen stor karaktärsutveckling genom serien! Man kunde lixom inte låta bli att bli kär i honom... ;D
Hennie Skareng

2015-09-14 @ 20:49:26
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback