Frozen

Jag har nyss sett klart senaste säsongen av Once upon a time - och Disney-filmen Frozen på det. Nej, men så passande! Isprinsessan dyker ju upp i kommande säsong av min favoritserie. Och filmen var ju minst sagt ÄLSKVÄRD. Finns inget bättre än disney-filmer. Och musiken sätter sig i huvudet minsann. Åh, så underbart!
 
Mina absoluta favoriter i barnfilm-väg är nog dock;
Prinsessan och grodan
Lady och Lufsen
Oliver.. (den där lilla goskatten)
Toy Story
Hitta Nemo
Aristocats
The Chipmunks-rullen..
..
och ett par..
till.
Okej, jag har kanske inga favoriter. De flesta är bäst, hihi.
 
//Rebecka
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

älskar frozen och OUAT

2014-08-21 @ 23:16:17
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback