Into The Woods, Night At The Museum och The Maze Runner

Har nyss fått nys om två filmer som jag tror kan vara något för mig. The Maze Runner, Night At The Museum och Into The Woods. Kanske är det även nåt för er? ;)
 
Handling: A witch conspires to teach important lessons to various characters of popular children's stories including Little Red Riding Hood, Cinderella, Jack and the Beanstalk and Rapunzel.

Datum: 25 December 2014
 
Tankar: Tror att denna kan vara något som både jag och Rebecka skulle gilla. Vi har alltid haft en svaghet för då Disney gör om de traditionella berättelserna till något mer, med action och sånt. Dessutom så älskar vi ju Meryl Streep och Johnny Depp ;)
 
Handling: Get ready for the wildest and most adventure-filled Night At the Museum ever as Larry (Ben Stiller) leaves New York City for London, uniting favorite and new characters while embarking on an epic quest to save the magic before it is gone forever.
 
Datum: 19 December 2014
 
Tankar: JA JA JA! Jag fullkomligt ÄLSKAR Night At The Museum-serien. Tycker den är såå rolig! Värsta bästa familjefilmen enligt mig. Guuuuud vad jag ser framemot denna!!!! 
 
Handling: Based on the best-selling young adult thriller, The Maze Runner is set in a post-apocalyptic world where Thomas (Dylan O'Brien) is deposited in a community of young men after his memory is erased. After learning they're all trapped in a maze, Thomas joins forces with fellow "runners" to not only escape the maze, but solve its riddle and reveal the chilling secret of who brought them there, and why.
 
Datum: 19 september 2014
 
Tankar: Har tänkt att läsa denna boken, så när jag såg trailern blev jag bara ännu mer taggad. Tror att jag definitivt kommer gilla denna, och ser mycket framemot att få se den. Dessutom så kände jag igen några ansikten. Bland annat Thomas Sangster som spelade Jojen i Game of Thrones, och Will Poulter från bl.a. The Chronicles of Narnia och We're the Millers. 

Postat av: Elsa

Oj jag visste inte att det kom en till Natt På Museet film. Men vad kul, den ska jag absolut se! :)

2014-08-02 @ 11:31:59
URL: http://www.gillafilm.devote.se
Postat av: Kajsa

Jag vill såååå se The Maze Runner, verkar asbra :D

Svar: Jaa!! Ser verkligen framemot den!! :D
Hennie Skareng

2014-08-05 @ 03:04:33
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback