Recension: X-men Origins: Wolverine

Handling: A look at Wolverine's early life, in particular his time with the government squad Team X and the impact it will have on his later years.
År: 2009
Medverkande: Hugh Jackman, Liev Schreiber, Ryan Reynolds, Troye Sivan
 
Mina tankar: X-men Origins var ingen vidare film för mig. Visserligen var det kul att få veta mer om Logan's bakgrund. Men den var, enligt mig, förutsägbar. Det kändes som att jag satt samma film tusentals gånger förrut, och hört samma repliker förrut. Ärligt talat så var den första timme var rätt händelselös och smått onödig.
 
Men som ett fan av Marvels X-men serie, så var denna ändå hyfsat intressant att se. Somsagt så fick man veta mer om Logan's bakgrund och man fick även se några av de andra karaktärerna från de andra X-men filmerna. 
 
Var också superkul att få se Troye Sivan, en kändis i YouTube världen, som unge Logan. Visste inte ens att han vart med och gjort en film förrut! XD
 
I alla fall, filmen får betyget 5/10 från mig.  
 
/Hennie
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback