The strain

Om du gillar "Fargo", "American Horror Story", "The Walking Dead", vampyrer, virus-draman, äckliga slemmiga varelser, blod och kaotiska serier då är nog "The Strain" något för dig ;) Jag och pojkvännen såg första avsnittet igår kväll och den verkar lovande må jag säga. Aningens "typical american", men what the hell, de flesta är gjorda i USA ändå så haha. Man är ju van vid amerikansk-befläckade serier ;)
 
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

jag mår dåligt varje gång jag ser deras promobild. klarar inte av att titta varje gång dem gör något med ögon på tv, typ sticker in nålar elr whatever.

Svar: Jo, jag håller med! Är superkänslig när det kommer till ögonen D:
Hennie Skareng

2014-07-17 @ 12:38:29
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback