Veckans serier

Falling skies 4x05 "Mind Wars"

 

Tyckte att veckans avsnitt var mer spännande än det förra. Vet inte riktigt varför, men gillade det! 

 

Tycker fortfarande att Lexi är skitskum och ibland vill jag bara slå till henne på käften. Men nu står det i alla fall säkert för oss att hon har en alien-pappa, precis som jag och flera andra anade. Frågan är bara om den alien som tydligen är Lexi's pappa, menade det han sa, om att han bara ville skydda henne och skapa fred mellan människorna och the Espheni. 

 

Nu verkar det i alla fall som att alla kommer ända upp på samma ställe snart, vilket jag verkligen inte säger nej till. Har saknat att ha alla på samma plats! :') 

 

Undrar även om vi kommer få se de intima scenerna mellan Ben och Maggie snart. Det syntes ju i trailern för säsong fyra att de kysstes, så det ska bli VÄLDIGT intressant att få se!!! 

 

The Last Ship 1x05 "El Toro"  

 

Ännu ett spännande avsnitt denna veckan. Tummen upp till det!

Har dock inte så mycket att säga om det, mer än att jag gillade de scenerna vi fick se mellan Rachel, forskaren, och den nya killen John. Fast tror nog att jag hoppas att det inte blir mer än vad vi såg i veckans avsnitt, en fin vänskap. :)

 

The Fosters och Mistresses

 
 Även The Fosters och Mitresses gav oss två mysiga, fina avsnitt denna veckan. 

Mycket sorgligt att bebisen inte klarade sig, men kul att Jude äntligen började prata igen :)

 

Och MYCKET glad att Harry stannar kvar på Mistresses, var så besviken när jag hörde att han skulle flytta till Australien. Dessutom så shippar jag han och Joss tillsammans, trots att jag gillar Joss' nuvarande pojkvän. Men goosh det vore sååå kul om de skulle bli tillsammans… :3

/Hennie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback