First Impression: Witches of East End

Har precis börjat kolla på Witches of East End, är inne på andra avsnittet, och tänkte dela mina tankar om den so far :) 
 
Jag har rätt så blandade känslor! Den är bra och jag vet att jag kmr fortsätta se den och älska den. Men som alla serier har den några dåliga sidor också. 
 
Tycker att den hittills är lite smått cheesy, speciellt Freya och Ingrid. Exempelvis Freyas reaktion till att hennes mamma inte berättat nåt för henne, kändes smått överdriven. Mamman fick ju inte ens en chans att förklara... Och hennes relation med Killian känns just nu väldigt påtvingad. I för sig så vet jag ingenting om dem, men det verkar väl som att de kanske har haft nåt i det förflutna? Nåt i Freyas förra liv kanske? 
Dock så gillar jag att de är väldigt rakt på sak, och inte drar ut på allt som vissa serier gör. *oppah oppah PLL-style*
 
Meen... Serien har SJUKT mysig stämning! Äntligen än serie om tvättäkta häxor och magi. Har saknat det, får en massa Charmed-känslor.
 
Min favoritkaraktär hittills är definitivt systern till mamman, vad det nu var hon hette. Så gullig och rolig, som alla mostrar ska vara ;)
 
Ser framemot att fortsätta med serien! Återkommer med en sammanfattning på säsong 1 ;)
 
/Hennie
 

Postat av: Emelie Karlsson

Den första säsongen var jätte bra!!!! Den andra var dock lite sisådär..

Svar: Synd, men men! Förhoppningsvis så tycker jag om det ändå :3
Hennie Skareng

2014-10-18 @ 17:22:23
URL: http://gothamalley.blogg.se
Postat av: vonskareng

haha fortsätt kollaa... andra säsongen slutar på ett JOBBIGT sätt också gah.... 0: !!!!

Svar: Ser framemot det ;)
Hennie Skareng

2014-10-18 @ 20:56:22
URL: http://vonskareng.blogg.se
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Den vill jag verkligen se på, verkar så bra!

Svar: Jo den är faktiskt riktigt bra :) och mysig.. Speciellt nu när halloween är precis runt hörnet ;)
Hennie Skareng

2014-10-19 @ 04:10:07
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback