Revenge 4x04 "Meteor"

 Spänningen tar KOL PÅ MIG!!!! 

 

Revenge är verkligen SKITBRA just nu! Emily vet att David lever, men David tror att hans dotter är död. Och självklart så har Victoria honom wrapped around her finger. Blir bara sååå suuur! Fyfan vad jag hatar henne! Och Charlotte… Man tycker ju att åtminstone hon borde göra nånting! 

I allt detta så måste jag även säga att jag tycker att Nolan är supergullig som vän till Emily… :) 

 

Och enligt trailern så kommer nästa veckas avsnitt bara att bli bättre! KAN KNAPPT VÄNTAA!!

/Hennie


Postat av: Filippa

OMG!! Äntligen någon mer som följer Revenge! Jag behöver någon att fangirla med haha :D Håller med om att det är så sjukt bra just nu, och jag känner precis som du när det gäller Victoria!! Usch på henne! Jag kan inte vänta tills Emily och David träffas.. Om de nu gör det.. :/ Inatt/imorgon vet vi! :D Måste se promon nu för det hade jag inte gjort kom jag på!

Svar: Åååh jag ser sååå framemot att de träffas!!! Men är det bara jag, eller verkar David allmänt...skum? Typ, det märks att han har varit isolerad från omvärlden ett rätt så bra tag :S Undrar hur han reagerar när han får reda på att både charlotte och Victoria ljög för honom om Emily, och att han nästan dödade henne!?.. Allt känns så "ömtåligt" just nu, om du förstår vad jag menar xD
Hennie Skareng

2014-10-26 @ 20:34:17
URL: http://countlessbooks.blogspot.se
Postat av: Filippa

Jaa! Jag håller med!! Jag tycker att det var jättemysko att David blev helt konstig efter att han såg Emily (när hon sov). Han fick ju nått "slags minne" eller vad man kan säga, sen gick han till polisen, varför gjorde han det ens?? Sedan gick han tillbaka till Victoria..? Varför det för? Jag blir jättefrustrerad! Jag tror att han vet något som inte vi vet. Helt klart!

Men jag har även tänkt på att Nolan borde prata med David och berätta allt. David vet ju vem han är!! :P

Svar: Ja, innerst inne så tror jag att David är rätt så lömsk och smart av sig... Tror precis som du att han vet något som inte vi gör!!! Men det gör mig ändå så irriterad att se honom vid Victorias sida >:(
Ja, det borde han faktiskt! De var ju gamla, och tydligen ganska nära, vänner! Dessutom så tror jag att Nolan skulle hantera den situationen rätt så bra :)
Hennie Skareng

2014-10-26 @ 21:04:56
URL: http://countlessbooks.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback