Mockingjay part 1: Official Trailer (NY)

Ni får ursäkta att bloggen har varit lite smått bortglömd från min sida... Har under de senaste dagarna varit statist i Morden i Sandhamn(!!!!!), haft fullt upp med skolan, vänner och familj. Men nu är jag back on track :) 
 
Sååå...
 
ÄNTLIGEN så har den officiella trailern får Mockingjay part 1 släppts, och jag KUNDE verkligen inte vara meeer exalterad över den!!! Har själv inte läst klart boken, men känner igen vissa delar från den i trailern :D 
I övrigt en mycket bra trailer, bra musik. Katniss har saaass. Snow är supercreepy. Och Gale är som vanligt lite smått stel (inte min favvo-karaktär i Hungerspelen-serien).
 
Mitt absoluta favvo-del från trailern, är då Snow säger;
"Miss Everdeen, it's the things we love most, that destroy us."
 
♥Peeta♥
 
Katniss ser btw awesome ut i sin dräkt...
/Hennie
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback