Nyheter: Game Of Thrones, Austin Butler, Laverne Cox m.m... #2

Här kommer del 2 av mina små nyhets-inlägg... Tror att jag kommer fortsätta med detta. Fast att jag gör ett inlägg i slutet av varje vecka som sammanfattar allt som har hänt i veckan typ. :) 
 
Först och främst, en nyhet som chockade t.o.m mig. Bran och Hodor kommer inte att ta del av säsong 5 av Game Of Thrones. Karaktärerna hade i slutet av säsong 4 precis nått fram till den tre-ögda korpen, och nu visar det sig att nästa bok endast fokuserar på Bran's systrar. Alltså får skådisarna en liten paus från serien. 
Måste säga att jag inte stör mig så jättemycket på detta, tyckte att Bran's scener var tråkiga och helt ologiska. Men, kommer sakna Hodor ;)
 
 
I den uppkommande säsongen av Arrow så kommer vi at få se ett välkänt ansikte, nämligen Austin Butler (The Carrie Diaries). Han kommer spela Chase, en DJ som blir Thea Queens nya kärleksintresse(bra det, gillade inte Roy). Han kommer dyka upp först i avsnitt sju.  
 
 
Laverne Cox kommer joina Faking It nu i deras uppkommande andra säsong. Hennes karaktär kommer heta Margot, och hon kommer vara ledare för skolans dramaklubb. Kanske känner ni igen henne från Orange Is The New Black? ;)

Detta var nog allt för idag... Kommer återkomma med ännu ett liknande inlägg senare :)
/Hennie
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback