Nyheter: Paper Towns, New Girl, Outlander m.m... #1

Här kommer då ett inlägg som sammanfattar senaste nytt i serie-, film- och bokvärlden. Enjoy! 
 
Först och främst så är det nu officiellt att Cara Delevingne kommer spela Margo Roth Spiegelman i filmatiseringen av John Green's "Paper Towns". Rollen som Quentin Jacobsen har gått till Nat Wolff, känd för rollen som Isaac i The Fault In Our Stars, som är ännu en filmatisering av Green's böcker. 
 
Sen så hade ju första avsnittet av New Girl's fjärde säsong premiär i USA igår! Här kan ni kolla in trailern, och avsnittet finns på Watchseries.lt (markera texten)
Som ni kanske vet sedan innan, så är även 7th Heaven-stjärnan Jessica Biel med i detta avsnittet.
I övrigt, så kan man se ett nytt avsnitt av New Girl varje onsdag.  
 
Här har vi två nya posters från OUAT... Kanske lite ointressant, men är man ett stort fan eller ifall man är lite taggad så :3
 
Antingen så har ni, eller så har ni inte, hört talas om den nya serien Outlander. Om ni inte har kollat in den så borde ni kan jag säga, för nu har de fått grönt ljus till en andra säsong. Tydligen är det en ganska gammal nyhet, men tyckte det var värt att nämna, då jag bara nyligen kärat ner mig i den! 
 
 
Här kommer en glad liten nyhet till alla er Downton Abbey-fan; George Clooney kommer att få gästspela under ett bröllop i en utav de uppkommande avsnitten. Vet ärligt talat inte så mycket mer än det. Han kommer spela någon amerikan typ...
Själv har jag inte kollat på Downton än, då jag har alltför många andra projekt igång för stunden, men är väl ändå kul att Clooney nu återvänder en liten snutt till tv-rutan, efter att ha spenderat många många år i filmvärlden. 
 
Här har ni trailern för säsong 10 av Supernatural! :) Har inte sett denna serien heller, men den ligger på att-se listan, så... One day :)
 

 
Hoppas ni gillade detta inlägg! Kommer att komma en till imorgon (har ett tidsinställt) med lite fler nyheter som jag har missat att lägga upp här. 
/Hennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback