Recension: Godzilla (2014)

Handling: The world's most famous monster is pitted against malevolent creatures who, bolstered by humanity's scientific arrogance, threaten our very existence.
Betyg (IMDb): 6,8/10 
 
Mina åsikter: Jag har sett Godzilla från 1998 förrut, dock kommer jag inte ihåg några specifika detaljer. Men av vad jag faktiskt minns, så tycker jag att den var mycket bättre än denna nya version.
Filmen hade jättebra effekter och någorlunda skådisar! Dock så var den lite förvirrande vid vissa delar och ologisk. Skulle ha velat se mer känslor involverade i den, både i slutet och början. De "emotionella" scenerna som fanns i filmen var inte tillräckligt starka enligt mig!
Så, jovisst rekommenderar jag den till er som gillade den gamla versionen av Godzilla, men förvänta er inget storslaget! :3
 
Jag ger filmen betyget 6/10.
/Hennie
 

Postat av: Efji.se - en serieblogg

Åh vill också se den!! Hört även från andra att den ska va sämre än orginalet.

Svar: Ja, tyvärr så var den det.. :/ Enligt mig i alla fall!
Hennie Skareng

2014-09-08 @ 23:44:40
URL: http://efji.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback