Recension: The Maze Runner (2014)

Handling: Thomas is deposited in a community of boys after his memory is erased, soon learning they're all trapped in a maze that will require him to join forces with fellow "runners" for a shot at escape.
 
Mina åsikter: Jag älskade The Maze Runner! Unik handling, som för en gångs skull utspelade sig ur killens perspektiv. Den var spännande, underhållande och alla skådisar var bra! Eller ja, skådisen som spelade Teresa var väl inte helt fantastisk. Faktum är att hon sög. Punkt. 
Filmen var även mycket välgjord! Dock kunde jag tycka att vissa delar, som kunde ha varit djupa och jag vet inte "mystiska", var väldigt torra och platta. 
 
Ser MYCKET framemot att läsa böckerna och att se den andra filmen. Var verkligen en rejäl cliff-hanger mot slutet, vilket bara gör mig ännu mer exalterad inför uppföljaren!
 
Detta var typ vad jag tyckte i det stora hela! Har ni sett filmen? I så fall, vad tyckte ni? 
 
/Hennie
 
 

Postat av: Maja - böcker, tv/film, musik och vardag

Åh du kommer förmodligen tycka om böckerna eftersom du gillade filmen. Hela grejen med labyrinten och så var mycket mer spännande i boken också! Måste fortsätta på serien snart, har bara läst två, men blev också taggad på o fortsätta efter att se den här ^^

Svar: Jo jag tror verkligen att jag kommer gilla böckerna :3 De är precis i min stil^^
Hennie Skareng

2014-09-23 @ 21:38:33
URL: http://wereallstoriesintheend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback