Scorpion och Gotham (NYA SERIER)

 Scorpion 01x01 "Pilot"

Första avsnittet av Scorpion lämnade mig positivt överraskad. Gillade alla karaktärer (dock så var jag inte särskilt imponerad av Paige, servitrisen) och tyckte avsnittet var bra gjort.     

Älskar serier vars huvudpersoner är genier, som i exempelvis Revenge och Sherlock. Tycker det är så fascinerande! Så tror nog att jag kommer fortsätta att gilla denna serie. 

Jag fann mig inte ens distraherad av mobilen en enda gång under hela avsnittet, vilket för mig är ett rejält plus.  

Ser framemot nästa avsnitt! 

 

 Gotham 01x01 "Pilot" 

Oooh denna gillade jag verkligen måste jag säga! Inte dåligt. Mycket bra skådisar, Gordon's partner påminner mig t.o.m lite om Haymitch från The Hunger Games, både till utseende och sätt. 

Tyckte att den också var rätt bra gjord. Kunde bli lite småseg vid vissa delar, men i övrigt så. 

Kommer definitivt fortsätta följa den!

/Hennie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback