Once Upon A Time "Sympathy for the De Vil"

Jag älskar OUAT, världens mysigaste serie! Men…Bara jag som, på senaste tiden, tycker att allting har varit väldigt utdraget, långsamt och lite halvtråkigt? Allting är väldigt "been there, done that" och måste säga att jag är ganska besviken på denna säsong. Trodde att det här med författaren skulle bli spännande, men allt känns bara tröttsamt. Gillar inte riktigt nya karaktärerna Cruella, Maleficent och Ursula. De är bara överdrivna. Rumple är irriterande. Emma överdriver. Snow och Charming är lite för mycket " hej kom och hjälp mig". Alldeles för lite Captian Swan-scener. Och alltså… Mordhot och gisslandraman känns inte seriöst längre. De kommer inte att döda en karaktär, och vi vet det, så försök inte att få oss tycka det är spännande fortfarande, för det är det inte.
 
Jag tycker verkligen att alla dessa storylines (att Lily, Maleficents barn, och Emma känner varann, författaren, Hook och Emma) har stor potential, och det skulle kunna bli så bra, men tror att de som skriver serien börjar få lite idétorka och har råkat hamna i en rutt. Är så tråkigt, eftersom att det är så onödigt. Serien är ju så bra!! 

 Dem måste verkligen skära ner på sminket också...

Aja, ville bara få ur mig det.. Hoppas verkligen att det vänder snart!!!

 

/Hennie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback