Serielista: Juni-Juli (2015)

Wow... Jag är jäkligt dålig på att skriva serielistor känner jag hahah... Inte sedan i April tydligen ':D
 
Aja, här kommer den! 
Jag har lyckats hamna efter på såå många serier, jag är helt hopplös... Men men! Det får bli mitt lilla projekt nu, under sista veckan av mitt sommarlov. Serierna som jag hamnat efter i är; Falling Skies, Game of Thrones, Mistresses, Orphan Black, Outlander, Mr RobotThe Messengers (som jag funderar på att ge upp med) och Younger.
 
Dock så har jag hållit mig upptagen med flera andra marathon-projekt. Jag har faktiskt haft väldig tur, och bara lyckats välja riktiga guldklimpar! Däribland; Jane the Virgin, Reign, Suits och Nikita. :) Sedan så har jag även avslutat säsong 2 och 3 av Scandal
 
Revenge och Stalker är serier som jag har sett klart. 
 
/Hennie♥
 

Serier vi är up to date med:

American Horror Story (säsong 4)

Devious Maids (säsong 3)

Elementary (säsong 3)

Finding Carter (säsong 2)

Gotham (säsong 1)

Humans (säsong 1)

House Of Cards (säsong 3)

How To Get Away With Murder (säsong 1)

Mike and Molly (säsong 4)

Melissa and Joey (säsong 3) 

Modern Family (säsong 6)

New Girl (säsong 4)

Once Upon a Time (säsong 4)

Orange Is The New Black (säsong 3)

Pretty Little Liars (säsong 5)

Sherlock (säsong 3)

Solsidan (säsong 4)

The 100 (säsong 2)

The Last Ship (säsong 2)

The Big Bang Theory (säsong 8)

The Goldbergs (säsong 2)

The Vampire Diaries (säsong 6)

The Mindy Project (säsong 3)

The Walking Dead (säsong 4)

The Whispers (säsong 1)

The Strain (säsong 1)

The Fosters (säsong 3)

  

Serier vi ligger efter i: 

2 Broke Girls (säsong 2)

Arrow (säsong 3)

Awkward (säsong 3)

Dark Matter (säsong 1)

Defiance (säsong 1)

Falling Skies (säsong 5)

Game of Thrones (säsong 5)

Mistresses (säsong 3)

Mr Robot (säsong 1)

Orphan Black (säsong 3)

Outlander (säsong 1)

Two and a half men (säsong 11)

The Originals (säsong 1)

The Vampire Diaries (säsong 3, för Rebecka)

The Flash (säsong 1)

The Messengers (säsong 1)

Under The Dome (säsong 2)

Witches of East End (säsong 2)

Younger (säsong 1)

  

Marathonprojekt: 

7th Heaven (säsong 7)

90210 (säsong 1 2)

According to Jim (säsong 2)

Breaking Bad (säsong 1)

Cougar Town (säsong 2)

Cosmos-A Space-Time Odyssey (säsong 1)

Daredevil (säsong 1)

Derek (säsong 1)

Full House (säsong 6)

Glee (säsong 1)

Ghost Whisperer (säsong 1)

Jane the Virgin (säsong 1)

Life's Too Short (säsong 1)

Lost (säsong 4)

Nikita (säsong 1)

One Tree Hill (säsong 8)

Reign (säsong 1)

Scandal (säsong 2 3 4)

Suits (säsong 1 2 3)

Switched at Birth (säsong 2)

Teen Wolf (säsong 2)

The O.C (säsong 2)

The Office (säsong 2)

  

Serier vi gett upp med(kanske fortsätter med senare):

24 (säsong 1)

Anger Management (säsong 1, för Hennie)

Beauty and the Beast (säsong 2)

Constantine (säsong 1)

Ravenswood (säsong 1)

Twisted (säsong 1)

The Lying Game (säsong 1)

 

Serier vi sett klart: 

1600 Penn

Buffy The Vampire Slayer

Bunheads

Charmed

Desperate Housewives

Friends

Gilmore Girls

Gossip Girl

Guys With Kids

Heroes

Jane by Design

No Ordinary Family

Revenge 

Revolution

Ringer

Sex and the City

Stalker 

Terra Nova

The Carrie Diaries

The Secret Circle

Veronica Mars 

 

Serier vi vill se: 

Prison Break

True Blood

Supernatural

30 Rock

Bewitched

Downton Abby

Hart of Dixie

Nashville

Malcolm in the Middle

Parenthood

How I Met Your Mother

Legend Of The Seeker

Suburgatory

Please Like Me

Skins

Last Resort


Postat av: Saras Serieblogg

Oj! Långa listor! Ser en del serier som jag älskar ;)

Svar: Ja, man kan verkligen kalla det en liten "kollektion" om man säger så haha ':D
Hennie Skareng

2015-08-18 @ 20:51:19
URL: http://seriereflektioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback