Veckans serietips: Suits

Handling: On the run from a drug deal gone bad, Mike Ross, a brilliant college-dropout, finds himself a job working with Harvey Specter, one of New York City's best lawyers.
ImDb betyg: 8,8/10
 
Suits var en sådan sorts serie som jag trodde skulle vara väldigt stel, och lite småtung att kolla på. En typisk advokatserie... Men ååh vad jag hade fel! 
 
Underbara karaktärer, skön stämning och alldeles lagom mycket drama blandat med en subtil sorts humor. Den föll mig precis i smaken! Jag bokstavligt talat flög igenom de tre första säsongerna. Så bra är den!
 
För er som står i valet och kvalet, kolla på Suits. Nu. Det är en order. Den är verkligen jättebra!
 
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback