Serielöften (2015) uppd.

Eftersom att det hittills redan gått så bra, så tänkte jag ge en liten uppdatering på mina serielöften för 2015. Jag har sett två säsonger av Orphan Black och en säsong (dock 30 avsnitt) av Switched at Birth, och allt det under loppet av ungefär en och en halv vecka. Ifs var jag sjuk och låg hemma hela förra veckan, men ändå ;) Nästa "projekt" är att kolla ikapp på Switched at Birth, samt att fortsätta med One Tree Hill för att förhoppningsvis avsluta den serien inom en snar framtid :) 

/Hennie

 

Serier jag vill påbörja:

  • Supernatural
  • Reign
  • Teen Wolf
  • Downton Abbey
  • Prison Break
  • Scandal
  • Parenthood
  • Switched at Birth
  • Orphan Black

 

Serier jag vill avsluta (marathon-projekt):

  • One Tree Hill
  • Lost

 

Serier jag vill se ikapp på: 

  • The Originals
  • Witches of East End
  • Elementary
  • Outlander
  • House of Cards
  • The Flash

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Supernatural<3

2015-02-06 @ 12:49:48
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

tack för tipset ska kanske också göra en sån lista ;D

Svar: Haha ingen orsak! Det borde du göra, är faktiskt en riktigt bra motivering ;) Ganska kul att verkligen lägga upp allt framför sig också ;)
Hennie Skareng

2015-02-06 @ 12:50:09
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback