Serielöften (2015)

Är lite sent ute haha, men tänkte göra ett inlägg om mina serielöften. 
Först och främst så har jag flera serier som jag än inte har påbörjat, vilket är helt skandalöst xP Exempelvis Supernatural och Teen Wolf som alla verkar älska så mycket! Har även mina kära One Tree Hill- och Lost-marathon-projekt som det går skitdåligt med! 
Så känner att lite serielöften kommer fungera som rätt motivering... Lär nog återkomma var tredje månad eller så, för att ge en liten uppdatering om hur det går. 
«Hennie»
 
Serier jag vill påbörja:
  • Supernatural
  • Reign
  • Teen Wolf
  • Downton Abbey
  • Prison Break
  • Scandal
  • Parenthood
  • Orphan Black
Serier jag vill avsluta (marathon-projekt):
  • One Tree Hill
  • Lost
Serier jag vill se ikapp på: 
  • The Originals
  • Witches of East End
  • Elementary
  • Outlander
  • House of Cards
  • The Flash
 

Postat av: Karin

Supernatural är väldigt bra, love it! Blivit lite som en extra familj. Men den hade sin stora tid fram till säsong fem ungefär. Teen Wolf är också bra. Gillar den starkt, men vill liksom inte tycka om den. Lite av en guilty pleasure.

Svar: Jo, kan förstå det! Många serier brukar tappa lite efter ungefär sin femte säsong, som till exempel TVD... Men ser framemot att se de båda! :)
Hennie Skareng

2015-01-14 @ 08:31:11
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: Elsa

Orphan Black är så bra! Den borde du verkligen se :)

Svar: Har faktiskt precis sett klart säsong ett, och jag ÄÄLSKAR DEN!!! Favvo-karaktär=FELIX!! xD
Hennie Skareng

2015-01-17 @ 17:55:33
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback