Marvels Daredevil

Den är brutal, rätt äcklig, blodig, fylld till bredden av mörk gränd-bakgårds-action och ja ni hajjar. Detta är en BRA superhero serie. Jag älskar den :) 

Det är skönt med en serie där gott och ont liksom smälter ihop litegrann. Och hans 'superkraft', där alla sinnen utöver synen (blindheten) stärks, känns inte överdrivet onaturlig. Smått men inte too much. 

/ Rebecka 




Postat av: Karin

Har funderat länge på om jag ska se den eller inte. Hm..

Svar: Du borde ;)
Hennie Skareng

2015-07-08 @ 16:40:57
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag måste verkligen se klart den serien, jag gillade den verkligen men när jag började var jag mitt inne i ett stressigt skolarbete, och sen blev det inte att jag fortsatte... Hade nästan glömt bort den, men nu får jag skärpa mig och se på resten av säsongen! :)

2015-07-09 @ 17:21:30
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback