Nya serier-first impressions♥

The Whispers 01x01-02
Jag kan redan säga att jag verkligen gillar The Whispers! Bra skådespelare, framförallt Milo Ventimiglia som både jag och Becka ÄLSKAR! En väldigt lockande handling, och ett mycket, mycket starkt pilotavsnitt. 
Gillar barnens roll i serien, att den så kallade "Drill" kommunicerar just via barn. Det addar en alldeles speciell creep-factor över det hela, som jag älskar! 
Ser framemot att fortsätta följa serien. 
  
 
Mr. Robot 01x01
Lite underlig serie, inte den mysigaste om man säger så. Efter att ha sett första avsnittet så skulle jag nog säga att det är en blandning av Sherlock, Elementary, Revenge och Scorpion. 
Den är minst sagt udda. Fick ganska blandade vibbar! Å ena sidan fann jag den väldigt intressant, och ja, jag har ju tidigare sagt att jag gillar serier där huvudpersonen är otroligt smart. 
Å andra sidan verkar den lite deppig, och eventuellt lite långtråkig också... Men till följd av de ovanligt höga betygen på imDb (9,4), så kommer jag att fortsätta följa serien.
 
/Hennie

Postat av: Elsa

Håller med om The Whispers, den har verkligen överraskat mig positivt! Mr. Robot har jag inte sett, men även den verkar lovande :)

2015-06-19 @ 00:54:54
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback