Serielöften (2015) uppd. 2

 Hellu alla! Har fått en del serietittande gjort på senaste tiden, så kände att det var dags för en liten uppdatering på mina serielöften (vi har dessutom inte gjort en serielista sen i November..så...)

Först och främst så har jag påbörjat Teen Wolf. Var lite efter med det, hehe! Jag har sett 6 avsnitt hittills, och ser framemot att fortsätta med serien. Just nu är den lite...larvig :P Men jag är inte särskilt petig av mig ;)

Jag har även sett ikapp på Elementary (två säsonger) och Outlander (cirka åtta avsnitt), så de har strukits av listan.

Jag har sett klart säsong sju på One Tree Hill, så är även snart klar med den :)

Som jag har sagt tidigare så kommer jag lägga till serier lite här och där, och den här gången är tillskottet Chasing Life

/Hennie

Serier jag vill påbörja:

  • Supernatural
  • Reign
  • Teen Wolf
  • Downton Abbey
  • Prison Break
  • Scandal
  • Parenthood
  • Chasing Life
  • Switched at Birth
  • Orphan Black

 

Serier jag vill avsluta (marathon-projekt):

  • One Tree Hill
  • Lost

 

Serier jag vill se ikapp på: 

  • The Originals
  • Witches of East End
  • Elementary
  • Outlander
  • House of Cards
  • The Flash
  • Under The Dome
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback