Vem är A?

Efter säsongsfinalen denna veckan så känner jag mig smått irriterad på PLL. Och med smått, så menar jag riktigt jäkla mycket. 
Här går de runt och gör reklam för "The Big A-reveal", och så ser man avsnittet och bara; "Nehepp..". Känner mig lika clueless som jag gjorde innan avsnittet sändes. Det enda vi egentligen fick veta var att A eventuellt är Jasons bror, och eventuellt heter Charles... Jag ville inte ha en massa fler frågor, jag VILLE HA ett NAMN och ett ANSIKTE. Punkt. SÅ är vi klara med den här A-grejen och kan gå vidare och bygga på storyn. För nu är jag riktigt trött. Värsta rip-off. Känner mig totalt grundlurad
 
Uppfatta inte detta fel nu dock! Jag tyckte att det var ett KANONBRA avsnitt, men jag blev ju ändå irriterad. 
Är i alla fall otroligt lättad att det är någon av tjejerna, eller typ Caleb, för då hade jag nog blivit riktigt besviken... Förstår inte att alla höll så himla mycket på att det skulle vara Aria som var A? Har även hört att hon skulle vara schizofren bara för att hon typ tittar sig mycket i spegeln typ? 
Tycker i alla fall att det känns fullständigt orimligt. 
 
Aja, trots denna besvikelse så var det somsagt ett mycket bra avsnitt, och jag ser jättemycket framemot att få se vad som händer näst i säsong sex, som börjar sändas i juni, om jag minns rätt. 
 
Ha det bra!
/Hennie

Postat av: Micaela

Enligt Marlene är Charles nån vars ansikte som vi faktiskt typ har sett men som vi bara inte har tänkt på eller har nån aning om (en fan frågade henne på twitter om varför hon valde en ny random karaktär som A och hon svarade nåt i stilen med "Vem sa att Charles inte är nån vi har träffat?"). Vi kommer att få ett ansikte nån gång i de tio första avsnitten av säsong 6. Och hela historien om A från säsong 1 kommer också att lösas i de tio första avsnitten :D 6x01 heter "Game on, Charles" och 6x10 heter "Game over, Charles". Blir intressant! ;)

Svar: Ååh ser framemot att äntligen få lite svar haha 'xD
Hennie Skareng

2015-03-28 @ 16:19:20
URL: http://othgirl.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Jag tror att de är Andrew dock.

Svar: Jo, jag har oxå tänkt på det... Han verkar lite mystisk av sig ju!
Hennie Skareng

2015-03-29 @ 14:16:44
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback