How To Get Away With Murder 02x01

Viola Davis briljerar som ingen annan! En riktigt begåvad skådespelare, och jag kände mig bara tvungen att säga det inna jag påbörjar denna lilla recap.  
 
Jag gillade verkligen HTGAWM första säsong. Komplex och intressant storyline, riktigt bra skådespelare o.s.v. Så jag har sett framemot detta väldigt länge, och nu har jag hela tre avsnitt till att marathon-a mig igenom (haha, typiskt att jag ska hamna efter på serieschemat redan efter tre veckor, classic me). 
Första avsnittet var inte mind-blowing, snarare en mild mjukstart. Tror dock att serien kommer ta fart väldigt snart!
Avslutet var riktigt spännande! Undrar om de kommer fortsätta att visa korta klipp in i framtiden, som sedan läggs ihop och förklaras vid säsongsavslutet, som de gjorde med förra säsongen. Hoppas nästan det! Tror att det skulle kunna bli riktigt spännande! 
Speciellt nu, med deras nya fall. Tror ni att barnen mördade sina föräldrar? Tycker att det är något lite skumt över de två, men vi får väl se...
 
Älskar för övrigt Oliver och Connor tillsammans.. SÅ otroligt bedårande! ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback