Science-Fiction bokhandeln

Är en avvikelse från vad vi vanligtvis brukar skriva här.. Men jag och Becka var inne i gamla stan idag, och kikade in på Sci-Fi bokhandeln, och alltså.... Den är ju helt fantastisk! HUR många böcker som HELST. Hittade t.o.m The Selection-serien och extra-böckerna till både Divergent och The Mortal Instruments. Dessutom var de så mycket billigare än från exempelvis Pocket Shop. Dessutom hade de precis börjat sälja flera Harry Potter-replikor, som Slytherins medaljong, marodör-kartan, en massa trollstavar m.m. De hade även själva ringen från Sagan om Ringen och en miniatyr av järntronen från Game Of Thrones.
ÄLSKAR verkligen den affären! Så om ni nån gång tittar förbi Stockholm och är sugna på att köpa lite böcker eller liknande, så rekommenderar jag verkligen att ni besöker Sci-Fi bokhandeln på Västerlånggatan i gamla stan. 
 
Tror att de även har butiker i bl.a. Göteborg och Malmö. 
 
/Hennie♥

Postat av: Emelie Karlsson

Åh hur kan man ha missat detta?! Där får man kika in nästa gång jag åker in till stan

Svar: Ja gör det, den är verkligen underbar haha :D
Hennie Skareng

2014-08-29 @ 19:50:55
URL: http://fiktivaem.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Okej... Nu blir jag ju lite avis här borta.. Tycker mig nämligen se huvudet på en Xenomorph där bakom hyllorna...

Svar: Man kan alltid beställa från internet också .. ;) Om man hittar nåt man är sugen på :)
Hennie Skareng

2014-08-29 @ 20:31:07
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: En blogg om tv-serier

Totalt missat!! (Skäms) vart i gamala stan? får nog åka in där snart!!!

Svar: Precis när man går ut från tunnelbanan, på västerlånggatan :)
Hennie Skareng

2014-08-29 @ 22:26:04
URL: http://efji.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback