Delena♥

Jag förstår ärligt talat inte hur dem kommer lösa det här... Delena är nog en av mina största OTP's (säger man största? och för er som inte vet... OTP=one true pairing), och jag har en känsla av att de tre sista avsnitten av säsong sex kommer slita mitt hjärta itu... Nu när Nina ska lämna serien så.... Det kommer inte sluta bra det här...
 
Jag håller med om att Elena har liksom berättat sin story nu, men att Nina lämnar och totalförstör det fina som Elena och Damon har byggt upp under SEX säsonger.. Ne alltså det är fan inte okej... Trots att jag egentligen inte älskar Elena sådär jättemycket, så är bara tanken av att se Damon utan Elena hjärtskärande...
 
Bläää... WHYYYY????!!??!
 
/Hennie
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback