Serielöften 2015: uppd.

Skulle nog säga att detta projekt har gått riiiktigt uselt haha... Med bara en knapp månad kvar av året, så har jag  hittills hunnit se säsong 1 av Teen Wolf och Switched at Birth, kommit ikapp med Reign (för att sedan hamna efter igen), sett de första 2 (tror jag) säsongerna av Orphan Black, och de första 3 säsongerna av Scandal. 

Kom även ikapp med Elementary och Outlander (för att sedan hamna efter med Outlander också). Och det är det. Har sett några säsonger av One Tree Hill också. Men tycker verkligen att säsong 7/8 är så jäkla dålig, så orkar inte riktigt kolla på den just nu. 

Får se om jag lyckas åstadkomma någonting mer. Tror jag kommer ta bort/lägga till någon kategori till nästa års serielöften, och kanske förminska listan lite... *nervous laughter*

 

/Henny

Serier jag vill påbörja:

  • Supernatural
  • Reign
  • Teen Wolf
  • Downton Abbey
  • Prison Break
  • Scandal
  • Parenthood
  • Chasing Life
  • Switched at Birth
  • Orphan Black

 

Serier jag vill avsluta (marathon-projekt):

  • One Tree Hill
  • Lost

 

Serier jag vill se ikapp på: 

  • The Originals
  • Witches of East End
  • Elementary
  • Outlander
  • House of Cards
  • The Flash
  • Under The Dome
 

Postat av: Bdbdj

Vart kan man se säsong 3 av the fosters världens bästa serie typ

2015-12-22 @ 13:55:06
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

åååh, ska nog göra en mål lista också inför nästa år alltså :D

2015-12-22 @ 16:31:01
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback