Serierecension: And Then There Were None

HandlingTen strangers are invited to an isolated island by a mysterious host, and start to get killed one by one. Could one of them be the killer?
Medverkande: Aidan Turner, Douglas Booth, Charles Dance, Maeve Dermody, Toby Stephens m.fl.
ImDb betyg: 8,3/10
Mitt betyg: 9,5/10
 
And Then There Were None var, enligt mig, den absolut bästa nya serien som 2015 hade att erbjuda, på långa, långa vägar. Ärligt talat så var det, serie-vis, ett riktigt skitår! Endast denna lilla guldklimp och Quantico kunde mäta upp sig till den standard som jag förväntar mig av en serie med riktig kvalité.
 
Briljant skådespeleri, fantastiskt regisserad med mycket spännande och riktigt fascinerande twister. Nog den mest välgjorda serie som jag har sett på mycket länge (med undantag för Game Of Thrones, det vill säga)! Till och med musiken var ON POINT! Ingen underdrift här inte. And Then There Were None var verkligen otroligt bra, i min mening.
 
 
Det finns endast tre avsnitt, så den är väldigt lätt att ta sig igenom, vilket är ytterligare ett plus. 
 
Rekommenderar till ALLA! Ni borde, ni MÅSTE se den! Den får i betyg av mig 9,5/10, enbart för att jag ansåg att det var för få avsnitt (saknar den redan♥). 
 
 

Postat av: Saras Serieblogg

Jättebra tips! Blev jättesugen på att se den men får jag fråga var man kan se den?

2016-01-31 @ 17:20:54
URL: http://seriereflektioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback